Grote gevers

Totaalopbrengst 2018:
€ 1.651.678

De Antoni van Leeuwenhoek Foundation vindt het belangrijk dat de besteding van het gedoneerde geld aansluit bij de persoonlijke idealen en doelstellingen van donateurs. Wij besteden daarom veel tijd aan het relatiebeheer met grote gevers. Donateurs die € 10.000 of meer geven voor kankeronderzoek, krijgen een vaste contactpersoon aangewezen binnen het Antoni van Leeuwenhoek.

Een deskundige en bevlogen relatiemanager die de wensen van de donateur kent en die hem of haar adviseert en persoonlijk op de hoogte houdt van alle relevante ontwikkelingen. De grote gever ontvangt vanzelfsprekend een gedegen en transparante verslaggeving over onze werkwijze, de besteding en het resultaat van zijn of haar gift. Waar mogelijk nodigen wij de donateur uit op het instituut om hem of haar persoonlijk bij te praten over het betreffende onderzoek. Dit gebeurt vaak door de onderzoeksleider van het gekozen onderzoeksproject.

angetermijnsteun

Grote giften worden vaak voor meerdere, opeenvolgende jaren toegezegd. Dat betekent dat we voor langere termijn verzekerd zijn van financiële steun en dat onderzoekers voor de betreffende projecten plannen kunnen maken voor een aantal jaar. Een voorbeeld daarvan is het onderzoek naar de behandeling van sarcomen door dr. Rick Haas die dankzij een grote gift zijn onderzoek kon uitvoeren.

Giften uitgelicht ‘Grote Gevers’

Alan B. Slifka Foundation